Nincs ennél feljebb: jön a Bentley 660 lóerős divatterepjárója
A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.
A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.
Most éppen egy Lamborghini Urus volt meg egyiküknek Budapesten.
Az olasz sportkocsi-gyártó első divatterepjáróra mostantól extrém nagy felniket is fel lehet tenni.
A Moszkvában piacra dobott 650 lóerős SUV egy szénszálas remekmű, amely a biztonság kedvéért alulról még katonai álcamintát is kaptott.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.
Ahogyan az várható volt, hatalmas siker a Lamborghini első szabadidő-autója bizonyos piacokon. Ott, ahol eddig esély sem volt az utak minősége miatt Lambózni, végre vásárolhatnak az olasz márkától.
Ezzel a Jaguarral a német autópályán akár 300-nál is jelentősen gyorsabban száguldhatunk.
Igaz, nem is akár miről van szó, hanem a Lamborghini Urusról.
A hunyorítva terepjárónak tűnő emelt karosszériás személyautók népszerűsége az egekben, és még nincs vége a térnyerésnek.
Ha nincs pénzünk egy eredeti Urusra, akkor Kínából jóval olcsóbban is vásárolhatunk magunknak hasonló autót.
Az M5-ös sem mondható gyengének, de az Audi újdonsága még a bajor sportolónál is erősebbnek ígérkezik.
Az olasz autógyártó modelljei világszerte igen komoly népszerűségnek örvendenek, elsősorban a Huracán fogy jól, de az Urus is feljövőben van.
Néhány hónapja rendelhető meg az olasz sportautómárka első szabadidő-autója, a Lamborghini Urus, és nagyon úgy tűnik, bejött az elsőre szentségtörésnek tűnő autó.
Már csak néhány hét, és hivatalosan is bemutatkozik a wolfsburgi gyártó új SUV modellje.
A középkonzolba rejtett indítógombot egy aprósággal toldották meg a mérnökök, ami nagyon jól áll az Urusnak.
Ez a négykerekű fenevad nem rejti véka alá a tudását: az extrán kiszélesített karosszéria mögött valódi versenytechnika lapul.
Arrafelé így fogadnak egy új jövevényt. Jelen esetben a Lamborghini első szabadidő-autóját.
Mutatjuk, hogy milyen lenne az olasz gyártó első hot hatch kategóriás modellje, amitől joggal retteghetne az összes GTI-kategóriás autó.
Ilyen az, amikor egy szupergyors divatterepjárót és egy pickupot kereszteznek egymással.
Az olasz márka érkezőben lévő új modelljeibe villanymotorokat is szerelnek a benzinpusztító erőforrások mellé.